مهمان خانه ی پاییزی


۱


۲ 

 ۳
۴
۵
 

6
7

8




9


این تصویرها با الهام از تماشای وبلاگ مهمانخانه ی پیام آشنا گرفته شده است
نظرات 5 + ارسال نظر
محسن م ب شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:20 http://after23.blogsky.com/

من فکر میکنم تمامی اون موارد هفت گانه ای که میگن بعد از غذا خوردن نباید کرد را در این مهمان خانه تو باید بکنیم.

passion یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:24

salam.
in mehman khane dar koja vaghe shode?

سلام
نرسیده به سولوقون - خیلی نزدیک تهران
آن تونل اتوبان چالوس است که دارند می سازند.
اسم آن مهمان خانه نخل است.

آرزو-ورق پاره ها یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:54

سلام سالار جان...من هر از گاهی به بلاگت سر میزنم...خوب شد این سرویس کامنت را راه انداختی. چون من هم با بلاگ اسپات مشکل دارم!
عکسهات قشنگه ولی اگه کمی بیشتر حوصله به خرج میدادی کادر بندیت بهتر میشد...ولی حسابی منو دلتنگ یک مهمانخانه پاییزی ایرونی کرد...به مامان خیلی سلام برسون

پاتوق گورکن ها دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:21

سلام سالار کم کم عکس هاتم دارن مثل خودت سالار میشن.

پاتوق گورکن ها دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:22

احساس می کنم مسئله نور هنوز برات خیلی جدی نشده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد