شاد باش نوروز

چشمه ای رو به تهران- عکس از فیروز 

 

 

 

«همه ساله بخت تو پیروز باد                همه روزگار تو نوروز باد »

 فردوسی

 

نظرات 10 + ارسال نظر
شهرزاد پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:58

پروانه جان
خیلی خوشحالم در سالی که گذشت پرواز پروانه فرصت خوبی فراهم کرد تا نادانسته هایم را ازفردوسی و شاهنامه گرانقدرش کم کنم. از این بابت از شما و همه همراهان این تارنمای دوست داشتنی بسیار سپاسگزارم.
سال جدید را به شما و خانواده گرامی شاد باش می گویم و بهترین ها را برایتان آرزو می کنم

نیره جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 http://www.bahareman.blogsky.com/

کاش همیشه تو بمانی به کام
موسم شیرین من ای نو بهار!

سالی سرشار از پاکی و نشاط و پیروزی برای شما و خانواده ی محترم تون ارزو می کنم....
نوروزتان برقرار و آباد... روزگارتان ذپررونق

فرناز جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 http://farnaz.aminus3.com/

چه شعری چه تبریکی چه عکسی
روزهایت شیرین و به کامت خوش

سروی جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:36 http://matrook.blogsky.com/

سلام بانو

سال نوتون پیشاپیش مبارک

براتون بهترین ها رو در سال جدید آرزو می کنم

دوستتون دارم

روی ماهتون رو می بوسم

رشاد شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:08 http://rashad.aminus3.com

سرکار خانم پروانه عزیز

زمستان امسال برای من بسیار پر بار بود، چرا که جمع دوستانی را یافتم که در این سرازیری عمر و ناجوانمردی ایام دلم را هر روزه به نوعی شاد میکردند.

نوروزتان مبارک؛ روزگارتان شیرین؛ و ایامتان به کام.

محسن شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:42 http://after23.blogsky.com

می توانید این کامنت را منتشر نکنید.
یادم می آید دورانی را در نو جوانی که امکان این را داشتم در جایی مثل این باشم. سرچشمه همین بود که در پایین عسک دیده می شود. صبح های خیلی زود با یکی دیگر میزدیم بیرون از جایی که بودیم و به اینجا می آمدیم. فرقش با این جا این بود که دور و برش همه درخت بود و مثل این جاکوه و سنگ نبود. آدم هم نبود که ملاحظه او را بکنیم. چه کسی ساعت مثلن ساعت شش صبح به چنین جایی می آید؟ به نوبت هرآنچه که در بر داشتیم می کندیم و در این جویی که پایین عسک دیده می شود دراز میکشیدم و دقایقی -تاوقتی که از سرما بیحس می شدیم- در آن می لمیدیم.
اگر بدانید که چه لحظاتی برایم زنده شد با این عسک.
نمی دانید که.

فلورا یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:38

سال نو مبارک پروانه بانو

مصرع دوم بیت رو من اینطور شنیدم

شبان سیه بر تو چون روز باد
تفاوت شون مربوط به نسخه های مختلفه؟
راستی عکس تون ازون عکسهاییه که روز نخست بهار گرفته شده باشن بوی اول فروردین میده!!
بگذریم
سال 89 برام سال خوبی بوده چون دوستان بسیار خوبی تو این حلقه ی شاهنامه خوانی پیدا کردم امیدوارم سال 90 به ازین باشه و دوستی هامون گرمتر بشه... برای دوستان این جمع و مرغهای سیمرغ شاهنامه خوانی بهترین ها رو آرزو میکنم.

فریدون یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:49

سال نو را به به شما و خانواده گرامی از صمیم قلب تبریک می گویم و برایتان سلامتی و شادمانی آرزو می کنم

پروانه سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:32

دوستان گرامی
هر از یک پیام های شما بار گرانی از مهربانی تان به دوش دارد . پیام ها را که به تماشا می نشینم دشتی پر از گل های دوستی و نیکی را در ذهنم نقش می بندد.
از این که این نقش و نگار بهاری را برایم به یادگار گذاشتید بسیار سپاسگزارم.
همیشه به یاد بزرذگواری های شما هستم.

بابک جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:56

آسمان و آب و ابر را با هم دارد این عکس و دلم قنج می رود برای دیدن اینها - از بچگی تا حالا عاشق ایتها بودم
.................
همیشه تو مزارع برنج دراز می کشیدم و به حرکت ابرها در آبی آسمان نگاه می گردم و حکایت من و آب هم داستان درازی دارد
مرسی از عکس زیبا تون
سال نو را به شما و خانواده گرامی شاد باش عرض می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد