به پای هم پیر شن


شما را به شرکت در جشن پیوند دو کوهنورد بر فراز دماوند دعوت دارید. 
 این روزها سخن از جشن عروسی که به میان می آید زرق و برق لباس عروس ، آرایش عروس ، ماشین عروس و سالن و فیلمبرداری ، ارکستر و.. میزان مهریه و سفره ی عقد و... همه از ذهن ما می گذرد، این بار در مجموعه تار نگار دل نوشته های مهار بیابان زایی به جشنی بسیار تماشایی و دلنشین می نشینیم.
 
 به پای هم پیر شن
نظرات 6 + ارسال نظر
شقایق سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01

پیوند آسمانی شان جاویدان ...

پیوند« زمینی» شان هم جاوید!

فرناز سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 http://farnaz.aminus3.com/

من می گم باید گفت به پای هم جوون بمونن چون اگر ازدواج چیز خوبی باشه که کسی رو پیر نمی کنه ! ( می بینی که هیچکس باور نمی کنه علی چند سالشه ؟؟!!‌ )

و البته ورزشکاران حتما جوون می مونن . کارشون خیلی قشنگ بوده . آفرین . کنار هم جوون بمونن .

من این آرزوی قدیمی «به پای هم پیر شین» رو خیلی دوست دارم و به نظرم بهترین آرزویی است که هنگام ازدواج می توان برایشان آرزو کرد.

بسیاری دیده ام یکی از زوج ها به دلیلی از دنیا رفته یا از هم جدا شده اند و یا در جوانی هر دو رفته اند و یا....به نظرم این آرزو همه ی آرزوهای خوب را در بر دارد.

علی: همین الان رفتم هفت پرده دیدم دلیل های جوان ماندن علی را یک بار دیگر دیدم
یک- به به چه شعر قشنگی برای همسر مهربانت نوشته ای
دو- علی قانون آهستگی را خوب انجام می دهدچون مدتهاست هفت پرده به روز نشده است.

به پای هم پیر شین
*******
راستی در فکرم الان بین فک و فامیل چی به اینها می گن؟
می دونم وقت اینجور ازدواج ها باید سپر بپوشی و شمشیر به دست بگیری و بروی به جنگ معیارهای امروزی برای جشن ازدواج.
من که خیلی جنگیدم فقط تنها جایی که توانستم نظر مادر شوهر(یادش همیشه گرامی) نازنیم را بر آورد ه کنم سر مهریه بود که یک کیلو نبات شد.
یکی از دوستانم توصیه کرد حتمن زعفرونیشو بگیرم! ها ها ها

شهرزاد سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:36 http://se-pi-dar.blogsky.com

به دلنوشته‌های آقای درویش هم سر زدم و سایر عکس‌ها را دیدم، در روزگاری که بسیاری زوج‌ها همه چیز را حاضر و آماده می‌خواهند و بعضن حتی حاضر نیستند قدمی برای همدیگر بردارند، دیدن و شنیدن از چنین پیوندهایی چقدر به دل می‌نشیند.
پیوندشان به استواری و پایداری دماوند

عکس بالای پرواز پروانه خیلی زیبا شده و هماهنگی قشنگی با شکل کلی وبلاگ داره

دلنوشته های ایشان همیشه خواندنی هستند و دوستان بسیار خوبی دارند که خواندن پیام های آنها هو خواندنی تر است.

از اینکه به این جشن زیبا آمدی سپاسگزارم

محمد درویش سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:45 http://darvish.info

آنچه که برای من شگفت انگیز است؛ اراده ی عجیب و باورنکردنی بهناز محرم زاده در مقابله با دردی جانکاه بوده است ... او به راستی اسوه مقاومت و معنای راستین "خواستن" است.
به نظرم بهناز چند پله به آن کاج بلند سهراب نزدیک تر است ...
شاید روزی با بیان بخشی از زندگی پردرد و رنجش، شما را هم شگفت زده کند ...
راستی! هیچ می دانید که او چند سال است با دوچرخه به محل کار خود می رود؟
درود بر پروانه گرامی و ممنون از همراهی هاتان ...
سلام مرا به جناب فیروز عزیز و فرزانه برسانید ...

با سپاس
فیروز هم سلام زیاد دارد .

نسیم خیس کولی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 http://nasimasal.persianblog.ir

چه زیبا چه عالی
مبارکه

من چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:06

سلام
پیوندشون مبارک!
خانم محرم زاده خیلی خوشحالم. براتو آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم!
من هم مبتلا به ام اس هستم و کوهنورد!
کلی صعود داشتم! کی از صعود من حرف میزنه؟ حتما باید ازدواج کنیم تا همه بفهمن که فرد مبتلا به ام اس با بقیه فرقی نداره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد